ODSTĄPIENIE OD UMOWY

ZWROTY

W naszym sklepie nie musisz się martwić o to, że zakupiony produkt w jakikolwiek sposób nie spełni Twoich oczekiwań.

Prawo odstąpienia od umowy

Każdy nasz Klient ma prawo odstąpić od niniejszej umowy w terminie 14 dni bez podania jakiejkolwiek przyczyny. Termin do odstąpienia od umowy wygasa po upływie 14 dni od dnia w którym weszli Państwo w posiadanie rzeczy lub w którym osoba trzecia inna niż przewoźnik i wskazana przez Państwa weszła w posiadanie rzeczy.

Aby skorzystać z prawa odstąpienia od umowy, muszą Państwo poinformować nas (Lilimo Sp. z o.o., Wybieg, 7A, 61-315 Poznań, Polska, info@lilimo.pl, telefon: 693749222) o swojej decyzji o odstąpieniu od niniejszej umowy w drodze jednoznacznego oświadczenia (na przykład pismo wysłane pocztą, faksem lub pocztą elektroniczną). Mogą Państwo skorzystać z wzoru formularza odstąpienia od umowy, jednak nie jest to obowiązkowe.

Jeżeli posiadasz założone konto w naszym sklepie:

  • Zaloguj się na swoim koncie.
  • W zakładce zwrotu towarów wybierz opcję „Dodaj zwrot”, a następnie zaznacz produkt, który chcesz zwrócić. Na tym etapie istnieje opcja dodania uwagi do zwrotu. Prosimy o dodanie komentarza. Każda opinia naszych klientów jest dla nas cenna, ponieważ dzięki temu możemy udoskonalać nasze produkty.
  • Przejdź dalej do 3 etapu wybrania sposobu zwrotu produktów. Każdy kupujący ma do wyboru kilka sposobów produktu ; 1) Samodzielne wysłanie i płacenie przesyłki, 2) Osobiste dostarczenie zwracanych produktów do określonego punktu obsługi zwrotów.3) Wysyłka towaru poprzez Paczkomaty Inpost z zachowaniem maksymalnych wymiarów paczki). Wybierz najwygodniejszy sposób i przejdź dalej,
  • W 4 etapie wskazany zostanie adres punktu zwrotu, pod który musi zostać dostarczony zwracany przedmiot.
  • W 5 etapie należy dokonać wyboru w zakresie formy zwrotu należności. Jeżeli, zależy Tobie na zwrocie należności na konto bankowe to wystarczy, że wpiszesz numer swojego rachunku bankowego. Możesz również zdecydować się na zwrot należności na swoje saldo klienta, do wykorzystania przy okazji realizacji kolejnych zakupów w sklepie. Po dokonaniu wyboru Przejdź dalej.
  • W ostatnim kroku sprawdź czy zgadzają się wszystkie wprowadzone informacje i zatwierdź je poprzez opcję „ Dodaj zgłoszenie zwrotu”.

Jeżeli nie posiadasz założonego konta w naszym sklepie:

  • Przesuń stronę główną sklepu na sam dół. Po lewej stronie znajduje się zakładka „Chcę zwrócić produkt”. Wystarczy, że ją wybierzesz i wpiszesz kolejno swój numer zamówienia oraz adres mailowy. Kolejne kroki zwrotu są identyczne jak te umówione powyżej w przypadku posiadania konta w naszym sklepie.

Po dodaniu zgłoszenia zwrotu, prosimy o jego wydrukowanie, podpisanie oraz załączenie go do zwracanego produktu.

Mogą Państwo również wypełnić i przesłać formularz odstąpienia od umowy lub jakiekolwiek inne jednoznaczne oświadczenie drogą elektroniczną na naszej stronie internetowej: https://lilimo.pl/data/include/cms//Lilimo_formularz_zwrotu.pdf?v=1620390442622. Jeżeli skorzystają Państwo z tej możliwości, prześlemy Państwu niezwłocznie potwierdzenie otrzymania informacji o odstąpieniu od umowy na trwałym nośniku (na przykład pocztą elektroniczną).

Aby zachować termin do odstąpienia od umowy, wystarczy, aby wysłali Państwo informację dotyczącą wykonania przysługującego Państwu prawa odstąpienia od umowy przed upływem terminu do odstąpienia od umowy.

Skutki odstąpienia od umowy

W przypadku odstąpienia od niniejszej umowy zwracamy Państwu wszystkie otrzymane od Państwa płatności, w tym koszty dostarczenia rzeczy (z wyjątkiem dodatkowych kosztów wynikających z wybranego przez Państwa sposobu dostarczenia innego niż najtańszy zwykły sposób dostarczenia oferowany przez nas), niezwłocznie, a w każdym przypadku nie później niż 14 dni od dnia, w którym zostaliśmy poinformowani o Państwa decyzji o wykonaniu prawa odstąpienia od niniejszej umowy. Zwrotu płatności dokonamy przy użyciu takich samych sposobów płatności, jakie zostały przez Państwa użyte w pierwotnej transakcji, chyba że wyraźnie zgodziliście się Państwo na inne rozwiązanie; w każdym przypadku nie poniosą Państwo żadnych opłat w związku z tym zwrotem. Możemy wstrzymać się ze zwrotem płatności do czasu otrzymania rzeczy lub do czasu dostarczenia nam dowodu jej odesłania, w zależności od tego, które zdarzenie nastąpi wcześniej.

Proszę odesłać lub przekazać nam rzecz, niezwłocznie, a w każdym razie nie później niż 14 dni od dnia, w którym poinformowali nas Państwo o odstąpieniu od niniejszej umowy. Termin jest zachowany, jeżeli odeślą Państwo rzecz przed upływem terminu 14 dni. Ponosimy koszty zwrotu rzeczy.

Odpowiadają Państwo tylko za zmniejszenie wartości rzeczy wynikające z korzystania z niej w sposób inny niż było to konieczne do stwierdzenia charakteru, cech i funkcjonowania rzeczy.

Szczegółowe informacje na temat ustawowego prawa do odstąpienia od umowy znajdują się w Regulaminie.

Wzór formularza odstąpienia od umowy

(formularz ten należy wypełnić i odesłać tylko w przypadku chęci odstąpienia od umowy)

– Adresat Lilimo Sp. z o.o., Wybieg, 7A, Poznań, Polska, info@lilimo.pl

– Ja/My(*) niniejszym informuję/informujemy(*) o moim/naszym odstąpieniu od umowy sprzedaży następujących rzeczy(*)
umowy dostawy następujących rzeczy(*) umowy o dzieło polegającej na wykonaniu następujących rzeczy(*)/o świadczenie następującej usługi(*)

– Data zawarcia umowy(*)/odbioru(*)

– Imię i nazwisko konsumenta(-ów)

– Adres konsumenta(-ów)

– Podpis konsumenta(-ów) (tylko jeżeli formularz jest przesyłany w wersji papierowej)

– Data

(*) Niepotrzebne skreślić.



REKLAMACJA

Nasz sklep został też dobrze przygotowany dla Ciebie, jeżeli z jakichś przyczyn pragniesz zareklamować zakupiony produkt. Wystarczy, że przesuniesz stronę główną na sam dół, a po lewej stronie zobaczysz zakładkę „Chcę zareklamować produkt”. Po jej wybraniu wpisz swój numer zamówienia oraz adres mailowy. Zostaną wyświetlone produkty możliwe do reklamacji.

Po zaznaczeniu reklamowanego produkty prosimy o dodanie wszystkich uwag, które powodują chęć złożenia reklamacji. Po wykonaniu reszty kroków wyślij reklamację.

Po jej zweryfikowaniu nasi specjaliści skontaktują się z Tobą w celu omówienia warunków reklamacji i przedstawienia najlepszej dla Ciebie opcji.